Om Bodil Tejg Krunderup - grafisk designer | Aalborg

Mine kunder

Mine kunder er ofte mellemstore virksomheder og institutioner, der er modne til at rykke et trin op ad udviklings- og vækststigen, og i den forbindelse har brug for en fornyelse i deres designlinie, hjemmeside og markedsføringsmateriale.

 

Baggrund og erfaring

Siden jeg blev færdiguddannet grafisk designer i 1996, har jeg arbejdet i faget. Jeg har en bred og + 20 års erfaring med:

Derudover er jeg autodidakt fotograf og har stor erfaring med både erhvers- og naturfotografering.

Betyrelsesmedlem, Den Skandinaviske Designhøjskole

Investor i Institut for Kundetyper ApS

Siden 2001 har jeg drevet virksomhed som marketingstrateg og grafisk designer.

Jeg har arbejdet på reklamebureau hos ADtension samt Rechnitzer & Haslet i Danmark og Stephansons Hus på Færøerne. Herefter arbejdede jeg på grafisk tegnestue/forlag hos Attuakiorfik i Grønland.

Jeg har løbende videreuddannet mig inden for fx Adobe (Illustrator, InDesign og Photoshop). Herudover holder jeg mig løbende opdateret indenfor SEO, programudvikling og nye kommunikationsplatforme såsom sociale medier, apps, blogs mm.

Her finder du mig:

Jeg deler kvadratmeter med 2 andre virksomheder i vores flotte lokaler i Black Box Business Building på Porsvej 2 i Aalborg.

 

Institut for Kundetyper ApS - Udvikler af den danske forskningsbaseret kundesegmenteringsmetode: Emotionelle Kundetyper®

Boligstil - indretning til erhverv og privat

 

Black Box business Building

Certificeret i Emotionelle Kundetyper® - dansk udviklet og forskningsbaseret kundesegmenteringsmetode

I juni 2017 blev jeg certificeret kundetypeekspert i Emotionelle Kundetyper®. En dansk udviklet kundesegmenteringsmetode der bygger på mange års praktisk erfaring samt velfunderet forskningsbaseret viden.

Jeg har arbejdet med Emotionelle Kundetyper®-metoden i flere år og hjulpet mange virksomheder til bedre at kunne forstå deres kunder og deres adfærd og derved at kunne målrette deres markedsføring med succes til den rette kundetype. Metoden giver konkrete skabeloner, ordlister, tjeklister og trin-for-trin guides samt enkle og meningsfulde retningslinier til de rette markedsføringstiltag.

 

Mange virksomheder bruger mange unødvendige og unødvendigt mange ressourcer (tid, penge, spekulationer) på markedsføring, der alligevel ikke virker efter hensigten. Det kan der være mange grunde til.

Jeg oplever ofte virksomheder, der markedsfører sig uhensigtsmæssigt, fordi man for eksempel:

  • gør det, man plejer
  • gør det, man selv synes er pænt
  • lytter og handler udfra "gode" råd fra sit netværk

Via min mangeårige (20+ års) praktiske erfaring i markedsføringsbranchen og min certificering i Emotionelle Kundetyper® samt mit store professionelle netværk, er jeg i stand til at rådgive din virksomhed på et meget velfunderet grundlag.

Certificeret kundetyperekspert


Få valgt den kundetype der giver mest mening at markedsføre jer til i forhold til:

  • Hvad I kan levere?
  • Hvilke kunder I ønsker at tiltrække?
  • Hvad der giver den bedste indtjening på kort og lang sigt?

 

Vælg rette kundetype

Lad os tage en snak om hvordan jeg kan hjælpe dig til at rykke et trin opad udviklings- og vækststigen

- og finde ud af om jeg er den rette til at hjælpe dig.

Send en mail - grafisk designer - Aalborg

- med dine kontaktinfo eller en kort beskrivelse af dine behov og jeg vil vende tilbage til dig, så hurtigt som muligt.

 

Ring - grafisk designer - Aalborg

- Lad os tale om, hvordan jeg kan hjælpe dig bedst muligt

 

Bodil Tejg Krunderup

Jeg har blandt andet hjulpet:

capana_brown_rgb.png
logodesign_aogh.png
logo_design_nextech_logo.png
bb_ictnorthdenmark_stor.png
dommerforeningen_logo.png
logodesign_michael_wulff.png
Advokathuset_helle_larsen_logodesign.png
VHG_logo_C_blaa_primaer.png
omsorg_KB_logo.png
Carlog_logo.png

"Vi kontaktede TEJG, fordi vi havde akut behov for at få hjælp med vores på det tidspunkt ganske rodede hjemmeside. Ca. tre år tidligere havde jeg haft møde med Bodil, og hendes enkle måde at se marketing på tiltalte mig, så jeg var ikke i tvivl, da vi endelig besluttede os for at gøre noget ved det."

Anders Frost,
direktør, Capana Group, Capana