Stay Strong

Stay Strong havde behov for en ensartet, ny og mere stram grafisk linie i deres markedsføringsmateriale. Logoet ønskede Stay Strong at bevare. 

Stay Strong stod over for at lave en helt ny hjemmeside og webshop, nye produktbrochurer, billeder, roll-ups mm. 

Løsningen

Stay Strong ønskede at målrette sin markedsføring til "den gule" kundetype ("Mother Theresa-typen") iht. de emotionelle kundetyper.

Hele Stay Strongs historie ligger i hjertet, og det var derfor nærliggende at lade dette være det bærende grafiske element i hele designlinien.

Brugen af hjertet faldt også i rigtig god tråd med, hvilke former der tiltaler målgruppen. Det samme gjorde den varme, bløde og runde farve- og formbrug.

TEJG har designet følgende for Stay Strong:

  • Overordnet designlinie
  • Produktbrochurer
  • Hjemmeside og webshop
  • Roll-up
  • Brevpapir
  • Facebook-cover og skabeloner

 Se eksempler nedenfor.

 

Tryksager

Design af produktfoldere for Stay Strong

Design af produktfoldere for Stay Strong

Gå til beskrivelsen af denne case

Udstilling og messe

Design af roll-up for Stay Strong

Design af rollup for Stay Strong

Gå til beskrivelsen af denne case

Online markedsføring

Design af facebook-cover og profilbillede for Stay Strong

Design af facebookcover og profilbillede

Gå til beskrivelsen af denne case