NemTilmeld.dk ønsker at gøre hverdagen lettere for dem, der afholder arrangementer - store som små - med et online tilmeldingssystem.
NemTilmeld.dk var vokset ud af sin første visuelle identitet og var parat til et redesign af den visuelle identitet, hjemmeside mm. - og at være mere målrettet i sin markedsføring.
"Bodil kan lave design til en defineret målgruppe og har kompetencer til at lede et projekt."
Thomas Kjærgaard,
direktør
NemTilmeld.dk ønskede at målrette sin markedsføring til "den gule" kundetype ("Mother Theresa-typen") iht. de emotionelle kundetyper, og den vigtigste salgskanal - hjemmesiden - stod over for en stor opgradering, men al øvrig markedsføringsmateriale skulle også versioneres, så den henvendte sig til den valgte målgruppe.
Projektet blev et samarbejde mellem en salgsstrateg (kundemagneterne.dk), en tekstforfatter (ABNI Communications) og TEJG. Processen bestod bl.a af en grundig markedsanalyse, en udarbejdelse af en dybdegående hjemmesidestruktur, hjemmesidedesign, tekstudarbejdelse, fotografering, programmering og implementering (sidstnævnte stod NemTilmeld.dk selv for), SEO mm.
TEJG har designet følgende for NemTilmeld.dk:
Se eksempler nedenfor.
E-guide til download fra hjemmeside
Produktark til to forskellige målgrupper - segmenteret efter emotionel kundesegmentering
Konkurrencemateriale ifbm. messedeltagelse