Michael Wulff stod over for et generationsskifte og henvendte sig i 2001 til TEJG for hjælp til fornyelse af logo og visuel identitet. Siden har TEJG stået for alt virksomhedens markedsføringsmateriale.
"Det bedste ved samarbejdet med Bodil er, at jeg har følt mig tryg i hele processen, og Bodil er ærlig og professionel i sit arbejde."
Michael Wulff,
direktør
Logoet blev i 2001 redesignet i en genkendelig form, men i et mere tidssvarende og enkelt design. Dette var begyndelse til et mangeårigt og godt samarbejde om udarbejdelse af diverse markedsføringsmateriale.
Den designstil, der blev lagt til grund i 2001, bruges stadig.
TEJG har designet følgende for Michael Wulff:
Se eksempler nedenfor.
Brevlinie
Michael Wulffs hjemmesideløsning - Forside
Michael Wulffs hjemmesideløsning - Underside
Se Michael Wulffs hjemmesideløsning her >
Gå til beskrivelsen af denne case
Værdiord som udskåret folie på væggen i kantinen og i entréen
Image-/stemningsbilleder på akrylplader