Carlog

Carlog - et nordjysk firma med markedets førende elektroniske kørebog - havde et ønske om at få lavet en helt ny hjemmesidestrategi med udgangspunkt i emotionel kundesegmentering.

Løsningen

I samarbejde med salgsstrateg Jannie Ilum Gade (Kundemagneterne) og tekstforfatter Anne Bloksgaard (ABNI Communications) udarbejdede vi helt ny hjemmesidestruktur, -design, -tekst og søgemaskineoptimering, målrettet "den blå" kundetype iht. teorien om emotionelle kundetyper.

Derudover indeholder løsningen salgsark for de enkelte produkter (til bruger og købsansvarlig), quickguides mm.

TEJG har designet følgende for Carlog:

  • Overordnet designlinie
  • Komplet hjemmesideløsning (struktur og design)
  • Salgsark (til bruger og købsansvarlig)
  • Salgsmappe
  • Quickguides
  • Digitale annoncer til Googleannoncering
  • LinkedIn-cover
  • mm.

Se eksempler nedenfor.

Hjemmeside

Komplet hjemmesideløsning for Carlog

Carlogs hjemmesideløsning

Carlogs hjemmesideløsning - Forside

Carlogs hjemmesideløsning

Carlogs hjemmesideløsning - Shopforside

Carlogs hjemmesideløsning

Carlogs hjemmesideløsning - Produktvisning

 

Se Carlogs hjemmesideløsning her >

Gå til beskrivelsen af denne case

Tryksager

Design af salgsark til hhv. beslutningstager og bruger for Carlog

 Design af salgsark for Carlog

Design af quickguides inkl. illustrationer

 Design af quickguides

Ikoner / illustrationer for Carlog

Gå til beskrivelsen af denne case

Online markedsføring

Design af digitale annoncer til Google-annoncering for Carlog

 Design af Google-annoncer for Carlog

Gå til beskrivelsen af denne case