Spar penge, tid og spekulationer ved at blive (endnu) klogere på dine kunder – og få ryddet op i dit markedsføringsmateriale

Vil du gerne have:

  • en større forståelse af din kundetype og dens behov?
  • guidelines til, hvordan du skal markedsføre dig fremadrettet, så du bruger dit markedsføringsbudget mest effektivt?
  • sikre et ensartet og genkendeligt brand i al markedsføringsmateriale med en designguide. (En designguide definerer din virksomheds visuelle udtryk ved farvevalg, billedstil, skriftvalg, teksteksempler m.m. målrettet netop til din virksomheds kundetype?
  • vurderet og gennemgået dit nuværende markedsføringsmateriale?
  • brugbare og lettilgængelige råd med hjem til brug i dit videre markedsføringsarbejde?
  • et fundament til fremadrettet at vælge de rette underleverandører ifm. din markedsførring – fx tekst, billeder, grafik, hjemmeside, sociale medier mm.?

Sådan foregår det:

Du (og evt. dine relevante medarbejdere, fx den markedsføringsansvarlige i virksomheden) deltager i en heldagsworkshop hos jer eller i mine lokaler i Aalborg. 

  • Du bliver indført i kundesegmenteringsmetoden ”Emotionelle Kundetyper®” (med den nyeste praktiske og forskningsbaserede viden indenfor kundesegmentering) og får indsigt i, hvorfor og hvornår kunderne køber.
  • Vi gennemgår din virksomhed og dine kunder og arbejder os frem til, hvilken kundetype der er  mest lønsom/relevant – at henvende dig til.
  • Vi ser på, hvor du markedsfører dig nu og sammenholder det med ovenstående og vurderer, om det er den rette markedsføring, eller om der noget, der skal skæres væk.
  • Vi ser på nye mulige og relevante markedsføringstiltag – og hvilke ressourcer det vil kræve at iværksætte.

Efterfølgende opsummerer jeg vores workshop skriftligt og udarbejder markedsføringsguidelines samt en designguide til brug i dine fremadrettede markedsføringstiltag, så du er klædt på til at markedsføre dig mere målrettet til din kundetype.

Investér én arbejdsdag og 15.000 kr. - og spar penge ved at:

  • få ryddet op i…
  • sparre unødvendige ressourcer på…
  • få udviklet sammenhængende guidelines for…

- dine markedsføringstiltag og dit markedsføringsmateriale.

TRYGHEDSGARANTI

tryghedsgaranti

Jeg yder ALTID tilfredshedsgaranti på alle opgaver. Dette betyder, at du altid har muligheden for at afbryde samarbejdet eller få pengene retur, såfremt du ikke er tilfreds med det leverede.

Inkludereret i løsningen:

> En opsummering af workshoppen med de overvejelser, der har været, og hvorfor den valgte kundetype er den optimale for din virksomhed.

> En markedsføringsguideline med beskrivelse af de relevante markedsføringskanaler for jer til den valgte kundetype

> En designguide (5-8 sider) med definition af jeres kundetype og jeres farver, skrifter, grafiske grundelementer samt billeder, der taler til den valgte kundetype. 

  

Alt sammen noget, der med en ensretning og struktur på din virksomheds ansigt udadtil giver dig muligheden for enten selv at kunne føre jeres markedsføringstiltag ud i livet eller for at kunne klæde en underleverandør godt på til opgaven.

 

Ring eller skriv til mig, hvis du synes, at dette lyder interessant, og gerne vil høre mere: Tlf. 2239796 eller [email protected]

 

Jeg ser frem til at hjælpe dig og din virksomhed med at optimere jeres markedsføringsarbejde og -tiltag.

 

Venlig hilsen

 

Bodil Tejg Krunderup

Din seriøse samarbejdspartner til din virksomheds markedsføring 

 

Eksempel fra en designguide:

Stort netværk af andre kundetypeeksperter

Jeg har et stort netværk af samarbejdspartnere og underleverandører, der ligesom jeg er certificeret i Emotionelle Kundetyper®, eller som også har arbejdet med emotionel kundesegmentering i mange år. Dette giver dig en mulighed for at få løst hele din markedsføringsopgave af et team med samme teoretiske fundament.

Læs evt. mere om Emotionel kundesegmentering her

Lad os tage en snak om din virksomheds markedsføringsmuligheder

- og finde ud af om jeg er den rette til at hjælpe dig.

Send en mail vedrørende visuel identitet

- med dine kontaktinfo eller en kort beskrivelse af dine behov og jeg vil vende tilbage til dig, så hurtigt som muligt.

 

Ring vedrørende visuel identitet

- Lad os tale om, hvordan jeg kan hjælpe dig bedst muligt.

 

Jeg har blandt andet hjulpet:

capana_brown_rgb.png
logodesign_aogh.png
logo_design_nextech_logo.png
bb_ictnorthdenmark_stor.png
dommerforeningen_logo.png
logodesign_michael_wulff.png
Advokathuset_helle_larsen_logodesign.png
VHG_logo_C_blaa_primaer.png
omsorg_KB_logo.png
Carlog_logo.png

"Vi kontaktede TEJG, fordi vi havde akut behov for at få hjælp med vores på det tidspunkt ganske rodede hjemmeside. Ca. tre år tidligere havde jeg haft møde med Bodil, og hendes enkle måde at se marketing på tiltalte mig, så jeg var ikke i tvivl, da vi endelig besluttede os for at gøre noget ved det."

Anders Frost,
direktør, Capana Group, Capana