Du (og evt. dine relevante medarbejdere, fx den markedsføringsansvarlige i virksomheden) deltager i en heldagsworkshop hos jer eller i mine lokaler i Aalborg.
Efterfølgende opsummerer jeg vores workshop skriftligt og udarbejder markedsføringsguidelines samt en designguide til brug i dine fremadrettede markedsføringstiltag, så du er klædt på til at markedsføre dig mere målrettet til din kundetype.
- dine markedsføringstiltag og dit markedsføringsmateriale.
Jeg yder ALTID tilfredshedsgaranti på alle opgaver. Dette betyder, at du altid har muligheden for at afbryde samarbejdet eller få pengene retur, såfremt du ikke er tilfreds med det leverede.
> En opsummering af workshoppen med de overvejelser, der har været, og hvorfor den valgte kundetype er den optimale for din virksomhed.
> En markedsføringsguideline med beskrivelse af de relevante markedsføringskanaler for jer til den valgte kundetype
> En designguide (5-8 sider) med definition af jeres kundetype og jeres farver, skrifter, grafiske grundelementer samt billeder, der taler til den valgte kundetype.
Alt sammen noget, der med en ensretning og struktur på din virksomheds ansigt udadtil giver dig muligheden for enten selv at kunne føre jeres markedsføringstiltag ud i livet eller for at kunne klæde en underleverandør godt på til opgaven.
Ring eller skriv til mig, hvis du synes, at dette lyder interessant, og gerne vil høre mere: Tlf. 2239796 eller [email protected]
Jeg ser frem til at hjælpe dig og din virksomhed med at optimere jeres markedsføringsarbejde og -tiltag.
Venlig hilsen
Bodil Tejg Krunderup
Din seriøse samarbejdspartner til din virksomheds markedsføring
Jeg har et stort netværk af samarbejdspartnere og underleverandører, der ligesom jeg er certificeret i Emotionelle Kundetyper®, eller som også har arbejdet med emotionel kundesegmentering i mange år. Dette giver dig en mulighed for at få løst hele din markedsføringsopgave af et team med samme teoretiske fundament.
Læs evt. mere om Emotionel kundesegmentering her
- og finde ud af om jeg er den rette til at hjælpe dig.
- Lad os tale om, hvordan jeg kan hjælpe dig bedst muligt.
Anders Frost,
direktør, Capana Group, Capana